Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

λίγο πριν ξημερώσει (μυθιστόρημα)


                                                     


                                                               





ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ

***

Λίγα λόγια για τον αναγνώστη μου
___

«Οι εμπειρίες μου γύρω απ’ τη φιλία με οδήγησαν σε μια σκέψη, να γράψω ένα μυθιστόρημα όπου η φιλία να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Προσπάθησα λοιπόν να χρωματίσω την ζωή τριών γυναικών με τα χρώματα της φιλίας και της αγάπης από τότε που γνωρίστηκαν, στην εφηβεία τους, και ορκίστηκαν φιλία μέχρι να τις χωρίσει ο θάνατος.
Η πορεία της κάθε μιας όμως ενώ έκτιζαν το βασίλειο τους, που στα μάτια τους έμοιαζε απόρθητο, θα είναι και μια αναζήτηση αιτιών, για να μπορέσουν να τολμήσουν να βρουν λύσεις στα υπαρξιακά τους ερωτήματα.
Ιδιαιτερότητες, πάθη, έρωτες, ένα έγκλημα συνθέτουν το παζλ της ζωής τους, κι εγώ μπήκα μέσα σε αυτόν τον κόσμο τους κι έζησα την κάθε στιγμή ξεχωριστά όχι σαν παρατηρητής αλλά σαν να ήμουν εγώ η ίδια η κάθε μια, η Μέλανη, η Ήρα και η Κάλλη οι οποίες αντιπροσωπεύουν όλες τις γυναίκες του κόσμου».

Καίτη Λιανού-Ιωαννίδου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου