Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

βράβευση








 
 
 
 

Γ’ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΊΤΗ ΛΙΑΝΟΥ-ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ «ΕΊΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ» ΑΠΟ ΤΟΝ 14Ο ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΚΕΛΑΙΝΩ»

9 ΝΟΜΒΡΙΟΥ 2014

 

«Είναι η ζωή μια θάλασσα…»

 

Σκιά γινήκαν τα ονείρατά μου,

ακούμπησαν στον τσιμεντένιο τοίχο

και χύθηκαν στη γη.

 

Περπάτησα ως το παράθυρο μου.

Κοίταξα έξω.

Οι δρόμοι ήσαν υγροί

και η σκοτεινιά απλώθηκε παντού.

 

Στα χέρια μου έκλεισα την ψυχή μου,

για μια αθάνατη πνοή

και τότε… ένα φως

λευκό

ήρθε ν’ ακουμπήσει

στα βλέφαρα μου.

Να δω τον ήλιο.

 

Το πλοίο σάλπαρε ταξίδι μακρινό.

Ταξίδι της ζωής.

Ταξίδι σε χώρες που δεν είχα ξαναδεί.

 

Αναρίθμητες πέρλες γίνηκαν τα όνειρά μου.

Λουλούδια καμωμένα δακτυλίδια.

Κοχύλια λαμπερά στη χρυσαφένια γη.

 

Τη δική μου Ιθάκη

είδα από μακριά.

Η ψυχή μου

ζέσταινε τα δάκτυλα μου

 

Να φτάσω!

Φώναξα…

Είμαι γεμάτος!

και άνοιξα την αγκαλιά μου.

 

Καίτη Λιανού-Ιωαννίδου
Μουσικός-υψίφωνος-συγγραφέας

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου